%0 Journal Article %T مفهوم رقابت نامشروع تجاری و مقایسه آن با نهادهای مرتبط %J پژوهش حقوق خصوصی %I دانشگاه علامه طباطبائی %Z 2345-3583 %A سیمایی صراف, حسین %A حمداللهی, عاصف %D 2015 %\ 10/23/2015 %V 3 %N 11 %P 37-69 %! مفهوم رقابت نامشروع تجاری و مقایسه آن با نهادهای مرتبط %K رقابت نامشروع %K رقابت تجاری %K حقوق رقابت نامشروع %R %X رقابت سالم در بازار، منافع مصرف کنندگان و جامعه را تامین میکند. اما در مواردی رقبایتجاری با توسل به روشهای نامشروع به منافع تجاری یکدیگر لطمه وارد میکنند . چنین رقابتیکه در آن رقبا از وسایل نامشروع بهره میجویند، وصف نامشروع به خود میگیرد. در این نوشتاربرای روشن شدن ماهیت رقابت نامشروع، مفهوم و مصادیق مختلف رقابت نامشروع مورد بررسیقرار گرفته و برای شناخت بهتر حقوق رقابت نامشروع به مقایسه آن با برخی نهادهای مرتبطپرداخته شده است. %U https://jplr.atu.ac.ir/article_1450_39271b2853df9b95f3b822d21f01d644.pdf